.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در بازدید خبرنگاران مطرح شد ؛
تحریم ها هم نتوانست کارخانه تک نخ شهرستان نوشهر را از پای در آورد / انتقاد از دلایل نامعقولانه بانک کارآفرینی برای پرداخت تسهیلات
شمال نیوز : بنا به گفته مدیر کارخانه، یک سال قبل صندوق توسعه کارآفرینی قول تسهیلات ۱۵ میلیارد تومانی را جهت توسعه کارخانه داده بود اما بنا به بازگو نمودن دلایلی غیر معقولانه همچون تعریف نشدن کمک به بخش تولید از پرداخت تسهیلات ممانعت کرد.

شمال نیوز :  مدیر کارخانه تولیدی ایران  تک نخ  در حاشیه بازدید خبرنگاران از این شرکت بیان کرد : کارخانه تولیدی ایران  تک نخ ، کارخانه ای فعال و پویا در نوشهر است که در زمان پیک مصرف برق نه تنها به برق شهر فشار وارد نمی کند بلکه با روشن نمودن ژنراتور ۲ هزار مگاواتی خود در زمان پیک مصرف جور یک شهر را می کشد.

 

به گزارش شمال نیوز، ایمان پور تقی کیا تصریح کرد :کارخانه تولیدی ایران تک نخ تولید کننده نخ پلى استر استرچ شده,POY,FDY،فعالیت خود را از سال ۷۰ با دو سالن و تولید روزانه ۵ تا ۶ تن و با ۳۵ نیرو آغاز کرد.

 

 

وی افزود :از سال ۸۵ دکتر محمدرضا اسماعیل زاده سهم دیگر شرکا را خریداری کرد و نسبت به گسترش کارخانه و راه اندازی سایر فازها اقدام نمود.

 

مدیر شرکت تک نخ نوشهر در حال حاضر این کارخانه در چهار فاز و با تولید روزانه ۵۰ تا ۶۰ تن در زمینه تولید نخ های پارچه بافی، لباس، پرده ،روکش صندلی ، لباس زیر و...‌ با ۲۴۰ نیرو در سه شیفت یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی کشور محسوب می شود.

 

پورتقی پور افزود : این کارخانه بنا به گفته ایمان پورتقی کیا ظرفیت تامین تولیدات داخل و خارج از،کشور را دارد.

 

 

این کارخانه تا پیش از اوج گرفتن تحریم ها تولیدات خود را به کشورهای عراق و ازبکستان صادر می کرد اما در حال حاضر تنها نیاز داخل کشور را تامین می کند.

 

وی افزود : این کارخانه با خرید و نصب ژنراتور ۲ هزار مگاواتی و روشن نمودن آن از ساعت ۱۳ تا ۱۷ در فصل تابستان کمک شایانی به برق نوشهر و منطقه می کند اما نوسان برق ضربات سنگینی را به کارخانه وارد کرده است .

 

بنا به گفته مدیر کارخانه، یک سال قبل صندوق توسعه کارآفرینی قول تسهیلات ۱۵ میلیارد تومانی را جهت توسعه کارخانه داده بود اما بنا به بازگو نمودن دلایلی غیر معقولانه  همچون تعریف نشدن کمک به بخش تولید از پرداخت تسهیلات ممانعت کرد.

 

 

در حال حاضر این کارخانه بزرگ از کمبود نیروی انسانی رنج می‌برد و نیازمند ۲۰ نیروی فنی و پابه کار است.

 

آنچه بیش از همه این واحد تولیدی بزرگ را در تنگنا قرار داده است عدم همکاری متولیان برق نوشهر در قطع کردن برق این کارخانه است و با هر نوسان و قطعی ضربات جبران ناپذیری را وارد می کند و مواد مذابی که قرار است وارد چرخه تولید شود سرد شده و از مدار خارج می شود.

 

 

از آنجایی که مواد اولیه این کارخانه به علت تحریم ها از داخل کشور و شرکت پتروشیمی تندگویان واقع در بندر ماهشهر تامین می شود در برخی مواقع با تهدیداتی همچون نرسیدن مواد اولیه مواجه می شود که این امر روال طبیعی کارخانه را با چالش مواجه کرده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.